گروه تولیدی سما ارائه دهنده بهترین خدمات و پشتیبانی از محصول

مشکلات و موانع خدمات 

امروزه با وجود تحریم ها بسیاری از شرکت های خدمات پس از فروش در ایران ارتباط مستقیمی با شرکت مادر و شرکت واردکننده ندارند در کنار این موضوع یکی دیگر از مشکلاتی که در بازار خدمات پس از فروش گریبان مشتریان را گرفته است، افزایش بی رویه قیمت لوازم یدکی است که بررسی ها نشان از آن دارد قیمت محصولات نسبت به قبل با رشد چشمگیری روبرو شده است.

مزیت ما نسبت به سایر رقبا

محصولات ما به گونه ای طراحی و تولید شده است که کمترین وابستگی به لوازم خارجی و غیر بومی  را دارد اکثر این لوازم در بازار موجود بوده و قابل دسترس است علاوه بر آن ساختار کلی محصولات دارای رابط کاربری فوق العاده ای می باشد که کار خدمات را راحت تر می کند.
شش ماه گارانتی تعویض و پنج سال خدمات پس از فروش از محصولات حاوی پیام های زیادی است که حاصل سال ها تلاش و پشتکار متخصصین ما در حوزه طراحی و تولید است تا یک محصول ایده آل و قابل رقابت با سایر برند های خارجی  طراحی و روانه بازار کنند.

ویدئو آموزشی

آموزش تصویری استفاده از دستگاه‌هایتان

دانلود فایل ها

درایور و دفترچه راهنمای محصولتان را دریافت کنید.

پرسش های متداول

جواب سوالات خود را در این قسمت بیابید.